Levering 3-8 dagen
Gratis verzending boven Ä 39
Op dit moment! 3 halen, 2 betalen* - Lees meer
Posters en prints
Nieuw
Inspiratie
TOTAALBEDRAG
voor gratis verzending
TOTAALBEDRAG
voor gratis verzending
Naar de kassa
0 Artikelen
Doorgaan met winkelen
Naar de kassa

Klantenservice

Due to a previous technical error, some orders may have a delay of approximately three business days.

U kunt altijd contact met ons opnemen, we hebben een gedreven klantenservice en zullen er alles aan doen om u te helpen.

Onze klantensevice is geopend:
Doordeweeks 09:00-16:30
Gesloten tussen 12.00-13.00
Weekends: Gesloten


Bel onze Klantenservice +46 (0)8-408 80 902
 
 
Gebruik ons contact formulierKlik hier

HELP

Hieronder kunt u antwoorden vinden op de meest voorkomende vragen bij Desenio.

Levering/verzendkosten
Wat zijn de verzendkosten?
Aankopen boven 39 € krijgen gratis verzending! Winkelt u voor minder dan 39 € dan zijn de verzendkosten 4 €.
Hoe lang is de levertijd?
Onze levertijd is normaal 3-8 werkdagen vanaf de besteldatum. Toch kan het soms 1-2 dagen langer duren als gevolg van vertraging bij de post of als de belasting in ons magazijn ongewoon hoog is.
Hoe weet ik dat mijn pakket aangekomen is?
Zodra uw bestelling het postkantoor of servicepunt bereikt heeft dan krijgt u een melding via sms naar het telefoonnummer dat u bij uw bestelling heeft opgegeven.
Hoe versturen jullie de producten?
Posters van 13x18cm en 21x30cm, worden met de post in een envelop verstuurd. Posters die groter zijn dan 21x30, lijsten en inrichting wordt verstuurd met GLS en bij het dichtstbijzijnde ophaalpunt afgehaald. U krijgt een sms wanneer uw pakket aangekomen is.
Krijg ik een tracking nummer van mijn bestelling?
Ja, u krijgt een tracking nummer op uw e-mailadres zodra uw bestelling het magazijn verlaten heeft. Dit geldt niet voor bestellingen die per post verzonden worden (posters 13x18 / 21x30).
Bestelling
Ik heb geen orderbevestiging ontvangen?
Indien u een bestelling bij ons geplaatst heeft en geen bevestiging heeft ontvangen, dan kan dat komen doordat u het verkeerde e-mailadres heeft opgegeven bij het plaatsen van de bestelling. Neem contact met ons op via info@desenio.nl en vraag of we een bestelling ontvangen hebben die op uw naam geregistreerd is, zo kunnen we uw e-mailadres aanpassen en u een bevestiging van uw bestelling sturen. Het kan ook zo zijn dat de bestelling niet is aangekomen, neem dan contact met ons op voordat u een nieuwe bestelling plaatst, zo voorkomt u dubbele bestellingen.
Ik heb geen Sms-bericht ontvangen?
Als er al 8 dagen zijn verstreken na het plaatsen van uw bestelling en u heeft nog geen sms bericht ontvangen, neem dan meteen contact met ons op. Het kan zijn dat er in het mobiele nummer dat u heeft aangegeven bij uw bestelling bijvoorbeeld een cijfer ontbreekt. Neem op tijd contact met ons op, want het pakket blijft 14 dagen liggen en wij brengen 35 € in rekening voor niet opgehaalde pakketten.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
U kunt uw aankoop binnen 30 dagen annuleren. Onderaan onze pagina in het zwarte menu kunt u ”retouren en klachten” vinden. Daar kunt u meer lezen. Als u een aankoop wilt annuleren voordat deze ons magazijn verlaten heeft, stuur dan meteen een email naar info@desenio.nl. Als u uw bestelling in het weekend heeft geplaatst of na sluitingstijd, dan kunt u ons mailen. We kunnen echter niet garanderen dat het ons lukt om de bestelling tegen te houden, want ons magazijn is erg snel in het inpakken en versturen van bestellingen.
Wat gebeurt er als ik mijn pakket niet ophaal?
Uw bestelling blijft 14 dagen bij uw ophaalpunt liggen. Voor bestellingen die terug worden gestuurd doordat een klant de bestelling niet heeft opgehaald, brengen wij 35 € in rekening. Dit is voor de dubbele verzendkosten (naar de klant en terug) en voor het inpakken en uitpakken van de goederen.
Ruilen/retouren
Wat doe ik als ik spijt heb van mijn aankoop?
Onderaan onze pagina, in het zwarte menu, kunt u “Retouren en klachten” vinden. Daar kunt u meer lezen. U heeft 30 dagen om uw aankoop te annuleren. Als u een aankoop wilt annuleren voordat deze ons magazijn verlaten heeft, stuur dan meteen een email naar info@desenio.nl. Als u uw bestelling in het weekend heeft geplaatst of na sluitingstijd, dan kunt u ons mailen. We kunnen echter niet garanderen dat het ons lukt om de bestelling tegen te houden, want ons magazijn is erg snel in het inpakken en versturen van bestellingen.
Worden er kosten in rekening gebracht voor mijn retourzending?
U bent als klant verantwoordelijk voor de retourkosten. Hier kunt u meer lezen over het retourneren van een bestelling of product.
Hoe stuur ik het product terug?
Hier kunt u meer lezen over het retourneren van een bestelling of een product.
Klachten
Wat moet ik doen als een product kapot of verkeerd is?
U mailt of belt ons en brengt ons op de hoogte van de fout. We ontvangen graag een foto/foto's van de schade of de fout. Verstuur de foto/foto's naar info@desenio.nl.
Betaling
Kan ik met een creditcard betalen?
Zeker, wanneer u uw gegevens ingevuld heeft en op de blauwe knop "Aankoop bevestigen" klikt, dan komt u op een nieuwe pagina terecht met de tekst "Bedankt voor uw bestelling!".
Kan ik met PayPal betalen?
Ja, u kunt met PayPal bij ons betalen.
Kan ik met IDEAL betalen?
Ja, u kunt met iDEAL bij ons betalen.
Kan ik via factuur betalen?
Nee, het is op dit moment niet mogelijk om factuur als betaalmethode te kiezen.
Product vragen
Kan ik een poster met eigen afmeting of eigen motief bestellen?
Het is niet mogelijk om onze posters in andere afmetingen dan aangegeven op de website te bestellen. Helaas drukken we ook geen eigen motieven van klanten.
Op welk papier drukken jullie je posters?
We drukken onze posters op mat, 200gram ongecoat premium papier. Het papier is duurzaam. We hebben gekozen voor mat papier en hoge kwaliteit, zonder reflecties.
Waar kan ik meer informatie vinden over jullie producten?
Onderaan op onze pagina in het zwarte menu kunt u links naar productinformatie vinden.
Inloggen
Hoe log ik in op Mijn Desenio?
Onderaan de pagina kunt u klikken op "Log In" en daar kunt u uw gebruikersnaam en wachtwoord invullen.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe krijg ik een nieuw wachtwoord?
Klik op de link Wachtwoord vergeten? Vul uw e-mailadres in en volg de instructies in de mail. Wanneer u een nieuw wachtwoord heeft aangemaakt, kunt u tevens uw gebruikersnaam veranderen.
Verkoopsvoorwaarden
Wat zijn jullie verkoopvoorwaarden?
Onderaan onze website in het zwarte menu vindt u de link naar onze algemene voorwaarden

Dit vinden onze klanten

8.4
Gebaseerd op 727 beoordelingen. Bekijk hier een aantal beoordelingen.
Top! Top, mooie producten en snelle levering! 16 Dec Charlotte De graaf
Geweldige posters Geweldige posters! Snelle levering 16 Dec IreneS
Mooie posters Mooie posters, veel keuze. Mooi en veilig verpakt. Prachtige kleuren 13 Dec Marit Karssens
Snelle levering Snelle levering, prachtige posters en lijsten. 12 Dec Eva

Snelle
levertijden

Mat premium papier
& goede afdrukkwaliteit

Veilig
betalen

Trustpilot
beoordeling

Doorgaan met winkelen
Naar de kassa
Doorgaan met winkelen
Naar de kassa

Maak uw fotowand compleet

CHOOSE YOUR COUNTRY

Contact

Please write in english

Cadeaubon

U heeft uw cadeaubon nu geactiveerd. De prijs wordt bij de kassa verrekend.
Doorgaan met winkelen
Cadeaubon verwijderen